Forum Słowiańscy Łucznicy Strona Główna FAQ Użytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj Rejestracja
Słowiańscy Łucznicy
 Turniej Łuczniczy Byczyna 30.04-1.05.11 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bodzio



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrzesnia

PostWysłany: Śro 17:30, 26 Sty 2011 Powrót do góry

Witam!
Turniej łuczniczy będzie prowadzony przez firmę YAM (strzały itd),ponizej opracowany przez nich regulamin. Przewidujemy jeszcze hardkorowy turniej dla chetnych, w poniedziałek shocked.gif

regulamin jak obiecałem:

1: turniej łuczniczy [dalej jako "turniej"] ma charakter
współzawodnictwa i zabawy w której obowiązuje zasada fair-play i
równości wszystkich startujących.

2: do turnieju mogą przystąpić wszyscy którzy spełniają następujące
warunki:

2.1: posiadać będą strój o charakterze historyczno-podobnym lub
rekonstrukcyjnym osadzony w ramach czasowych: IXw.-XVIIIw.
2.2:posiadają łuk o charakterze historycznym, historyczno podobnym lub
rekonstrukcyjnym
2.3: posiadają minimum 6 strzał, indywidualnych, rozpoznawalnych
bezwzględnie przez właściciela jako własne, w razie konieczności [np 2
podobne komplety w celu uniknięcia niepewności i pomyłek] oznaczone
przez strzelającego.[jeśli strzała będzie nierozpoznawalna w trakcie liczenia punktów, sędziowie nie biorą jej pod uwagę]
2.4: strzały "pacynki"bezpieczne- czy jak je tam zwał - sztuk minimum 4]

3: nie dopuszcza się do turnieju łuków które:
3.1: maja charakter sportowy, myśliwski, wyczynowy etc.etc [nie mają
wymiaru rekonstrukcyjnego lub historyczno podobnego]
3.2: posiadają jakiekolwiek przyrządy celownicze lub ułatwiające
celowanie [koraliki, bączki, celowniki, oznaczenia majdanu cięciwy
etc.etc] - w razie wątpliwości czy sprzęt zostanie dopuszczony do udziału - należy je rozstrzygnąć u sędziego / prowadzącego zawody minimum na 1 h przed rozpoczęciem zapisów;
w razie gdyby sędzia / prowadzący / współuczestnik zlokalizował niedopuszczalny system / przyrząd służący / wspomagający celowanie - zawodnik zostanie zdyskwalifikowany

4: turniej odbywa się w systemie dwudniowym [sobota / niedziela]

4.1: dzień pierwszy: eliminacje i 1/4 finału [8 zakwalifikowanych osób z
najwyższym wynikiem punktowym]; dzień drugi półfinał i finał
4.2: eliminacje przewidują oddanie 60 strzałów przez każdego
uczestnika w 7miu rundach; ćwierćfinał: 72 strzały w 12stu rundach;
półfinał 90 strzałów oraz finał 50 strzałów
4.3: w razie równej liczby punktów lub niewielkiej ilości
zainteresowanych ilość strzelań eliminacyjnych może zostać zwiększona
o losowo wybrane konkurencje

5: konkurencje [łącznie 14 różnych] oraz sposób ich punktowania i
prawidłowego wykonywania będą omawiane na 30 minut przed rozpoczęciem
rundy eliminacyjnej, nieobecność osób strzelających podczas omawiania
konkurencji oraz ich nieuwaga nie będą brane jako podstawa do roszczenia
sobie prawa ponownego ich omówienia, wytłumaczenia etc.etc.
5.1: do turnieju można zgłaszać się osobiście lub przez wyznaczoną
osobę w czasie 60-30minut przed rozpoczęciem strzelania
5.2:konkurencje zakładają 11 różnych typów tarcz i punktowań w
przedziale: -11 do +11 punktów za strzał
5.3: konkurencje odbywać się będą na dystansach: 20m-40m + flanki; oraz
będą zróżnicowane ruchowo, oraz czasowo [od 40 sekund do 1.20minuty] na
oddanie wyznaczonej liczby strzałów.
5.4:brak osoby w czasie wyznaczonym / przeznaczonym dla niej na oddanie
strzału oznacza uzyskanie minimalnej liczby punktów w danej konkurencji
[od -11 do 0 punktów na każdą turę konkurencji], uzasadniona
nieobecność musi zostać zgłoszona i uargumentowana podczas zapisów i
dopuszczona na zasadzie wyjątku przez prowadzącego turniej

6: zapisy puntów oraz ich wyliczanie / zliczanie odbywa się komisyjnie
przy obecności minimum 2ch osób z których pierwszą jest prowadzący
turniej / sędzia drugą zawodnik strzelający.
6.1:zapis odbywa się po uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia do wiadomości
wyniku podanego przez sędziego/prowadzącego turniej, przez zawodnika i za
jego zgodą.
6.2Surprisedd zapisu wyniku [przyjętego do wiadomości, co do którego nie było
zgłaszanych na bieżąco wątpliwości przez strzelającego] nie
przysługuje odwołanie.
6.3: ktokolwiek, kto w sposób podły/przewrotny,niesprawiedliwy, rozumny
i wolny, podważałby wynik lub bezstronność sędziego lub honor lub
cześć innych zawodników lub w sposób
obraźliwy/złośliwy/przewrotny/pozbawiony ducha fair play wypowiadałby
się na temat zawodników, sędziego lub punktacji - zostanie w sposób
natychmiastowy wykluczony z grona strzelających

[sędzia/prowadzący zawody nie bierze odpowiedzialności za słowa / czyny
wymierzone w gniewie i porywczości na takim zawodniku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzio dnia Śro 17:31, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
bodzio



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrzesnia

PostWysłany: Śro 12:07, 04 Maj 2011 Powrót do góry

Pierwsze podsumowanie turnieju łuczniczego:

1: zapisanych uczestników : 68 osób
2: pełne eliminacje przestrzelało : 65 osób
3: do ? finału dostało się 22 osoby, ? finału strzelało 19 osób; ? finału strzelało 10 osób finał strzelało 5 osób;
4: z zamierzonych konkurencji udało się przeprowadzić: 5 konkurencji eliminacyjnych; 10 konkurencji w ? finału, 9 konkurencji w ? finału i 7 konkurencji w finale
5: łączna ilość strzałów oddanych: eliminacje 33; ? finału: 45; ? finału 39; finał: 30;
6: klasyfikacja:
- 1 miejsce Grzegorz Bilecki [120 punktów w finale]
- 2 miejsce Krzysztof Plewniak [113 punktów w finale]
- 3 miejsce Karol Pisarkiewicz [98 punktów w finale]
7: klasyfikacja w poniedziałkowym turnieju ekstremalnym :
- 1 miejsce wśród kobiet: Anna Płotycia [174 punkty w finale]
- 1 Miejsce wśród mężczyzn: Karol Pisarkiewicz [157 punktów w finale]
8: łączna ilość punktów zdobyta przez uczestników finału i innych uczestników podana zostanie w kolejnym zestawieniu

9: kolejne miejsca w turnieju łuczniczym:
- 4: Bartosz Kolasiński
- 5: Adam Radziun
- 6: Jerzy Jackowski
- 7: Arkadiusz Ciosek
- 8: Krzysztof Siemieniec
- 9: Bogdan Gumiński
- 10 Anna Płotycia

10: kolejne etapy rywalizacji zaczynano od 0 punktów i liczono osobno, dlatego ogólna punktacja [nie wpływająca na wynik miejsc] czyli ilość punktów zdobytych łącznie we wszystkich konkurencjach przez uczestników którzy zajęli miejsca od 1 do 10 przedstawia się następująco:
1 - 628
2 - 632
3 - 651
4 - 497
5 - 499
6 - 317
7 - 446
8 - 379
9 - 355
10 - 335


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzio dnia Wto 11:36, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
bodzio



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrzesnia

PostWysłany: Wto 11:28, 17 Maj 2011 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzio dnia Wto 11:32, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
bodzio



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrzesnia

PostWysłany: Wto 11:35, 17 Maj 2011 Powrót do góry

Nasz sklad.
1.Joanna Goch
2.Edyta Gabala
3.Anna Pawlowska
4.Bogdan Guminski
5.Krzysztof Siemieniec
6.Krystian Majek
7.Bartosz Lewandowski
8.Jerzy Domachowski
9.Przemyslaw Walkowski
10.Mikolaj Walkowski
11.Wąski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin